Friday, January 30, 2015

JP III

First of all, this final episode in the Jurassic series did not deserve all the bad reviews it got when it was released. In fact, it was a lot more enjoyable than the stupid second JP. Did it equal the first? No, of course not. The original story was easily the best of the three, but I found this an enjoyable movie and far better than what I had been led to believe.

The filmmakers were smart in making this a short film. People had seen plenty of the dinosaurs by now so let's no overdo it...and they didn't with an film just under an hour-and-a-half (not including the final credits.).

That made this short-and-sweet. We saw some new reptiles, had a few scares, enjoyed the beautiful jungle scenery (filmed in Hawaii) and - bang - it's over. The characters were fine, nobody totally annoying as in the second film. The lulls featured a family getting back together and finding their missing teen. Nothing wrong with that.

A good story unfairly maligned and nice, short evening of entertainment.

_______________________________________________________________________________
 Pertama-tama, episode terakhir ini dalam seri Jurassic tidak layak semua tinjauan buruk itu mendapat ketika dirilis. Bahkan, itu jauh lebih menyenangkan daripada JP kedua bodoh. Apakah itu sama dengan yang pertama? Tidak, tentu saja tidak. Cerita asli mudah yang terbaik dari tiga, tapi saya menemukan ini sebuah film yang menyenangkan dan jauh lebih baik daripada apa yang saya telah dituntun untuk percaya.

Para pembuat film yang cerdas dalam membuat ini sebuah film pendek. Orang telah melihat banyak dinosaurus sekarang jadi mari kita tidak berlebihan ... dan mereka tidak dengan film hanya di bawah satu jam-dan-a-setengah (tidak termasuk kredit akhir.).

Yang membuat ini manis pendek dan. Kami melihat beberapa reptil baru, memiliki beberapa ketakutan, menikmati pemandangan hutan yang indah (difilmkan di Hawaii) dan - Bang - sudah berakhir. Karakter yang baik, tidak ada yang benar-benar menjengkelkan seperti di film kedua. Lulls menampilkan keluarga mendapatkan kembali bersama-sama dan menemukan remaja mereka yang hilang. Tidak ada yang salah dengan itu.

Sebuah cerita yang bagus tidak adil difitnah dan bagus, malam pendek hiburan.

No comments:

Post a Comment

Thank's for Visiting this Blog

Flag Counter
www.kiddo69blog.blogspot.com/. Powered by Blogger.